Το Γερμανικό Γκραν Πρι έχει διεξαχθεί τις περισσότερες φορές απο κάθε άλλο, με 75 αγώνες να έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα. Ο αγώνας έλαβε χώρα σε μόλις 3 πίστες όλα αυτα τα χρόνια, στο Νίρμπουργκρινγκ, στο Χόκενχαιμ και στο Βερολίνο.
Το 1926 το Γκραν Πρι Γερμανίας ξεκίνησε στο νέο, 28 χιλιομέτρων σιρκουί στο Νίρμπουργκρινγκ, που βρίσκεται στη Δυτική Γερμανία περίπου 112χλμ από τη Φρανκφούρτη και την Κολωνία. Μετά το Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο η Δυτική Γερμανία είχε απαγορεψει τις διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις μέχρι το 1951. Το 1970 όταν οι ταχύτητες των μονοθεσίων είχαν αυξηθεί δραματικά, κατέστη σαφές ότι το Νίρμπουργκρινγκ, που στην ουσία ήταν ένας πρόχειρος, απροστάτευτος δρόμος που πέρνούσε μέσα από δάση, κοιλάδες και βουνά, ήταν πολύ επικίνδυνος και ξεπερασμένος για τα Γκραν Πρι. Οι αλλαγές που απαιτήθηκαν από τους οδηγούς δεν μπορούσαν να γίνουν εγκαίρως για τον αγώνα του 1970, αναγκάζοντας μια βιαστική μετάβαση στο Χόκενχαιμ, το οποίο είχε ήδη αναβαθμιστεί με χαρακτηριστικά ασφαλείας. Το 1971 ο αγώνας επέστρεψε σε ένα τροποποιημένο και πιο ομαλό Νίρμπουργκρινγκ, αλλά με τη διαδρομή να είναι σχεδόν η ίδια όπως και πριν. Το σιρκουί διατήρησε ένα μεγάλο μέρος του χαρακτήρα του, που έκανε τους οδήγους να το αποκαλούν «Πράσινη Κόλαση». Το Γκραν Πρι του 1975, ήταν ο ταχύτερος αγώνας της παλιάς πίστας του Νίρμπουργκρινγκ, με τον Νίκι Λάουντα να κάνει τον ταχύτερο γύρο σε 7:06.4- που έμελλε να είναι το ρεκόρ γύρου του παλιού σιρκουί.
Με την πάροδο των ετών το Νίρμπουργκρινγκ τροποποιήθηκε αρκετές φορές κατ 'εντολή των οδηγών. Ωστόσο το 1976 ήταν ένα γεγονός που έμελλε να μείνει στην ιστορία. Ο Νίκι Λάουντα, παγκόσμιος πρωταθλητής, ήταν δυσαρεστημένος με τις ρυθμίσεις ασφαλείας στο Νίρμπουργκρινγκ και προσπάθησε να οργανώσει ένα μποϊκοτάζ του αγώνα. Ωστόσο από την ίδια τη φύση του, το Νίρμπουργκρινγκ ήταν σχεδόν αδύνατο να γίνει ασφαλές, λογο και του μεγέθους του. Χρειαζόταν πένταπλάσιο ιατρικό προσωπικό απο έναν τυπικό αγώνα F1 και οι Γερμανοί διοργανωτές ήταν απρόθυμοι να το παράσχουν. Υπήρχαν πολλά μέρη που ήταν σχεδόν απρόσιτα απο τους υπευθύνους ασφαλείας. Έτσι ο Νίκι Λάουντα καταψηφίστηκε από τους άλλους οδηγούς. Καθώς ο αγώνας ξεκίνησε, πολλά μέρη της πίστας ήταν υγρά και άλλα στεγνά, ένα άλλο πρόβλημα του Νίρμπουργκρινγκ. Ο Νίκι Λάουντα άλλαξε τα βρόχινα ελαστίκα με ξερά και ενώ πίεζε, συνετρίβη σε ένα από τα πιο απρόσιτα μέρη της πίστας και το μονοθέσιο του ξέσπασε στις φλόγες. Κατά την πρόσκρουση, το κράνος του Νίκι Λάουντα βγήκε απο το κεφάλι του και το όχημα του χτυπήθηκε απο αυτά των υπολοίπων οδηγών. Ωστόσο, όταν τον έβγαλαν απο τον φλεγόμενο μονοθέσιο είχε σοβαρά εγκαύματα και αναπνοή με τοξικές αναθυμιάσεις, η οποία έβλαψε το κυκλοφορικό σύστημα του. Αργότερα έπεσε σε κώμα και γλύτωσε απο βέβαιο θάνατο, βγάζοντας τον εκτός δράσης για 6 εβδομάδες. Ο Άγγλος Τζέημς Χαντ κέρδισε αυτόν τον αγώνα, ο οποίος αποδείχθηκε ότι ήταν ζωτικής σημασίας για τις πιθανότητες που είχε να κατακτήσει το πρωτάθλημα εκείνη τη χρονιά. Μετά από 49 χρόνια φιλοξενείας στο παλιό Νίρμπουργκρινγκ το Γερμανικό Γκραν Πρι επέστρεψε στο Χόκενχαιμ. Η γρήγορη, επίπεδη πίστα του Χόκενχαιμ φιλοξενησε το Γερμανικό Γκραν Πρι για τα επόμενα 30 χρόνια. Το 2006 ανακοινώθηκε ότι από το 2007 μέχρι το 2010, το Γερμανικό Γκραν Πρι θα μοιραζόταν ανάμεσα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και το Χόκενχαιμ. Μετά το 2010 στο Χόκενχαιμ ανακοινώθηκε ότι η πίστα είχε συμφωνησεί με την FIA μέχρι το 2018. Ωστόσο κάποιες κινήσεις που έγιναν απο την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ είχαν σαν αποτέλεσμα το επίσημο ημερολόγιο της F1 για το 2015 να μην προσδιορίζει την πίστα του Γερμανικού Γκραν Πρι, το οποίο τελικά ακυρώθηκε. Την αγωνιστική σεζόν του 2016 το Γερμανικό Γκραν Πρι έχει συμφωνηθεί να διεξαχθεί στο σιρκουί του Χόκενχαιμ. στις 31 Ιουλίου 2016.
Επάνω το βίντεο απο το ατύχημα του Νίκι Λάουντα στο Νιρμπουργκρίνγκ τη χρονιά του 1976.
Δείτε το στο χάρτη: