Το Γκραν Πρι της Βραζιλίας λαμβάνει χώρα στο αυτοκινητοδρόμιο Χοσέ Κάρλος, στο Ιντερλάγκος του Σάο Πάολο.
Το 1936 ξεκίνησε η κατασκευή μιας πίστας στο Ιντερλάγκος και οι πρώτοι αγώνες οργανώθηκαν κατά τον Β 'Παγκοσμίο Πολέμο. Το Ιντερλάγκος κέρδισε γρήγορα φήμη ως ένα πολύ σκληρό και απαιτητικό σιρκουί με πολλές προκλητικές γωνίες και μικρό περιθώριο για λάθος. Ο Βραζιλιάνος Έμερσον Φιτιπάλντι κέρδισε το πρώτο του πρωτάθλημα στις ΗΠΑ το 1970 και η ηγεσία της Βραζιλίας είδε στον Φιτιπάλντι έναν αθλητικό ήρωα που ισοδυναμούσε με τον αστέρα του ποδοσφαίρου Πελέ. Έτσι ένας αγώνας Γκραν Πρι πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1972 στο Ιντερλάγκος, αν και δεν ήταν μέρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος F1, ο αγώνας αυτός έγινε ως μια δοκιμή για να πείστει η FIA οτι η πίστα του Ιντερλάγκος θα μπορούσε άξια να φιλοξενήσει έναν αγώνα F1.
Το επόμενο έτος, 1973, ο αγώνας μπήκε για πρώτη φορά στο καλεντάρι της FIA και τον κέρδισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής απο το Σάο Πάολο, Έμερσον Φιτιπάλντι. Η πίστα παρέμεινε στο ημερολόγιο της FIA ως το 1977 όταν οι οδηγοί άρχισαν να διαμαρτύρονται για την πολύ τραχιά επιφάνεια του Ιντερλάγκος, έτσι το Γκραν Πρι Βραζιλίας μεταφέρθηκε για ένα χρόνο στη νέα πίστα Τζακαρεπάκουα στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Μετά από ένα χρόνο ο αγώνας επέστρεψε στο Ιντερλάγκος, με νέες και αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις, όμως αυτο κράτησε για δύο σεζόν. Το 1980 ο πληθυσμός του Σάο Πάολο είχε αυξηθεί 5-8 εκατομμύρια μέσα σε διάστημα 10 ετών και η περιοχή γύρω από την πίστα γινόταν όλο και πιο υποβαθμισμένη και οι αυξανόμενες παραγκουπόλεις χαλούσαν την γοητευτική εικόνα της F1. Οι οδηγοί δεν ήταν ικανοποιημένοι με τις συνθήκες ασφαλείας στο Ιντερλάγκος και τα αυτοκίνητα έβγαζαν μηχανικά προβλήματα. Το 1978 το Γκραν Πρι της Βραζιλίας μετακόμισε και πάλι στο Τζακαρεπάκουα του Ρίο ντε Τζανέιρο. Ο αγώνας του 1988 ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτος, το αστέρι των Βραζιλιάνων, Αυρτον Σέννα ξεκίνησε στον πρώτο του αγώνα με τη McLaren, ενω το 1989 έγινε και ο τελευταίος αγώνας στο Τζακαρεπάκουα.
Με τις οδηγηκές επιτυχίες του Αυρτον Σέννα στη F1 οι αξιωματούχοι της πόλης του Ιντερλάγκος εργάζονται σκληρά για να αναδιοργανώσουν και πάλι την πίστα, 15 εκατομμύρια δολάρια επενδύσεων έγιναν το 1989 και το 1990 το Γκραν Πρι επέστρεψε στο Ιντερλάγκος, με μια πιο σύντομη και διαφορετίκη διαδρομή που παραμένει έτσι μέχρι και σήμερα. Το Ιντερλάγκος απο τότε έχει δημιουργήσει μερικούς από τους πιο συναρπαστικούς και αξέχαστους αγώνες στην πρόσφατη ιστορία της F1 και θεωρείται ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και θεαματικές πίστες στο καλεντάρι της F1. Ο αγώνας του 1991 είναι αυτος που θυμούνται οι περισσότεροι, μπροστα σε 300.000 Βραζιλιάνους, ο Αυρτον Σέννα που δεν είχε κερδίσει ποτέ μέχρι τότε το Γκραν Πρι της πατρίδας του έδωσε τα πάντα για μια νίκη στο Ιντερλάγκος, όταν 7 γύρους πριν το τέλος του αγώνα και ενω προπορευόταν με αρκετά δευτερόλεπτα διαφορά μπροστά απο τους αντιπάλους του με μια εκπληκτική οδήγηση, το κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου του τον πρόδωσε και συνέχισε μέχρι το τέλος του αγώνα μόνο με την 6η σχέση και κέρδισε τελικά τον πρώτο του αγώνα στο Ιντερλάγκος! Στις 10 Οκτωβρίου του 2013 ανακοινώθηκε ότι η σύμβαση για το Γκραν Πρι της Βραζιλίας έχει παραταθεί μέχρι το 2022. Το μήκος της πίστας του Ιντερλάγκος είναι 4,309χλμ και το μήκος του αγώνα 305,909χλμ που αντιστοιχεί σε 71 γύρους. Ο αγώνας για το 2016 είναι ο 19ος απ τους συνολικά 20 και θα διεξαχθει στις 13 Νοεμβρίου 2016.
Δείτε το στο χάρτη:
Στο παρακάτω βίντεο οι τελευταίοι γύροι του Βραζιλιάνικου Γκραν Πρι του 1991 με τον Άυρτον Σέννα να ξεδιπλώνει για μια ακόμα φορα το οδηγικό του ταλέντο και να διατηρεί την πρωτιά, αφου κινείτε μόνο με την 6η σχέση στους 7 τελευταίους γύρους του αγώνα, λόγο προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτητων του μονοθεσίου του. Προσπαθόντας να μην μειώσει ταχύτητα στις στροφές μετά απο μεγάλη σωματική κούραση χρειάστηκε να τον βγάλουν σηκωτο απο το μονοθέσιο του. Η πιο σημαντική νίκη της καριέρας του, όπως ο ίδιος είπε αργότερα! Στο τέλος του βίντεο φαίνεται η δυσκολία να σηκώσει ακόμα και το τρόπαιο!